Значај плана дневних активности у формирању навика и улога родитеља

Школски педагог

Zbornica 013    Zbornica 012

Zbornica 017 Zbornica 019

План дневних активности би требало да имају сва деца од првог разреда основне школе. За развијање навика за планирање дневних активности и за доследно испуњавање плана одговорни су родитељи.

Потребно је да у породици постоји утврђен разуман режим живота и рада и његово доследно испуњење у погледу:

–          устајања и легања у исто време

–          доручак, ручак и вечера у одређено време

–          одржавање личне хигијене (прање руку пре и после јела, прање зуба, умивање, туширање)

–          боравак у школи

–          време учења код куће

–          помоћ родитељима

–          планирање одмора у одређено време

–          спремање одеће и обуће.

Утврђени распоред живота омогућава одраслима да у договорено време обављају одређене активности, а да деца под истим условима и у исто време, врше одређене делатности.

Ученике од самог почетка школовања треба учити и научити како да распореде време током радног дана, колико, и у које време учити, када и…

View original post 735 more words

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s